Wat zijn de nieuwste e-commerce trends en consumentenverwachtingen waar je als online retailer nu al op in kunt spelen om in 2022 een concurrentievoordeel te behalen?
SNEAK PEEK
Wat kun je verwachten?
In dit nieuwste rapport vind je inzichten van bijna 8000 shoppers in België en Europa. Ontdek verborgen kansen en leer hoe je het maximale uit je online business kunt halen in 2022. We bespreken wat verschillende generaties consumenten verwachten vóór, tijdens en na de aankoop met een hoop interessante inzichten. We kijken onder andere naar het belang van verschillende verzendmethodes in je checkout, kosten, snelheid, track & trace én retouropties. Ook kom je meer te weten over hoe Europese consumenten denken over de nieuwste trends, groene bezorgopties en shoppen over de grens. Gebruik de Belgische en de lokale inzichten van Europa’s grootste afzetmarkten in je voordeel om van je online business ook een internationaal succes te maken!
Een voorproefje van de Belgische trends:
De gemiddelde bestelwaarde van Belgische online shoppers is €95,20.
Te hoge verzendkosten is de voornaamste reden voor Belgische consumenten om de checkout te verlaten.
57% van de Belgische shoppers verwacht dat de retailer de kosten van een retourzending dekt
Bijna driekwart van de Belgische consumenten (73%) bestelt wel eens over de grens
Ben je al nieuwsgierig naar meer inzichten die jou een competitief voordeel kunnen opleveren?
Download dan nu ons nieuwste consumentenonderzoek!
23.000+ EUROPESE E-COMMERCE BEDRIJVEN VERTROUWEN OP SENDCLOUD