Het is alweer dé tijd van het jaar om onze moeders eens goed te verwennen en te bedanken. Gelukkig voor de e-commerce branche komen daar vaak cadeautjes bij kijken. Ook indirecte moeders worden ook in het zonnetje gezet. Denk maar aan stiefmoeders, “moms to be” en oma’s. Dat maakt Moederdag voor webwinkels extra leuk en brengt nieuwe

Keurmerken zijn de logo’s of afbeeldingen die je als webwinkelier kunt inzetten om vertrouwen uit te stralen aan je bezoekers. Doordat je het keurmerk toont, laat je zien dat je aan de nieuwste wetgeving voldoet. Maar waarom zou je een webshop keurmerk inzetten en waar dient je webwinkel dan aan te voldoen? Stichting Webshop Trustmark vertelt

Wat kunnen we leren van succesvolle webshops? Met deze vraag introduceren wij een nieuwe serie blogposts. In deze vijfdelige serie zoomen we in op succesvolle webshops en kijken we waarin zij uitblinken. Wat is hun onderscheidend vermogen, hoe zorgen zij ervoor dat klanten blijven terugkomen en hoe realiseren zij zulke enorme groei? We geven je graag

Maar liefst 66% van de e-shoppers haakt af tijdens de check-out van je webshop. Het verzendproces heeft daar een grote invloed op. (Onverwachte) verzendkosten, geen keuze in bezorgopties of een onduidelijk retourbeleid zijn bepalend. Daarom helpen we je graag, om van je verzendproces de succesfactor van je webshop te maken. Ontdek in dit blog wat de nieuwe

Wat kun je in 2017 aan webshop SEO doen, om je indexering te verbeteren? De ervaring leert dat nog veel webshops zich teveel bezighouden met linkbuilding. Linkbuilding werkt in 2017 lang niet meer zo als in voorgaande jaren. Google staat nooit stil! Linkbuilding en on-page SEO-optimalisatie zijn twee logische eerste stappen, maar je kunt veel